Subject: Adven Eesti AS Rakvere Päikese tn tootmiskompleksi tootmis- ja piirhinna kajastamine Konkurentsiameti kodulehel
From: "Toomas Talumaa" <[email-masked]>
To: "Konkurentsiamet Info - KA" <[email-masked]>
Date: Tue, 1 Jul 2025 11:20:27 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Palun muuta Adven Eesti AS Rakvere Päikese tn koostootmisjaama tootmishinna 
ja Rakvere Päikese tn tootmiskompleksi võrguettevõtjale müüdava soojuse 
piirhindade kajastamist allpool olevas tabelis nii, et oleks üheselt 
arusaadav kõigile osapooltele sh võrguettevõtjale.

Käesoleval hetkel 2,0 MW katelseadmele ei ole enam eraldi kehtivat 
piirhinda, on ühtne piirhind kogu Päikese tn tootmiskompleksist 
võrguettevõtjale müüdavale soojusele. Koostootmisjaama tootmishind on ainult 
sisend kogu tootmiskompleksist müüdava soojuse piirhinna arvutamiseks.

Näiteks on üks võimalus tootmis- ja piirhindasid kajastada selliselt:

Rakvere Päikese tn koostootmisjaama 
            - 55,86 €/MWh

Rakvere Päikese tn tootmiskompleksi (sh koostootmisjaama ning 2MW 
katelseadme) võrguettevõtjale müüdava soojuse piirhind          - 57,10 
€/MWh

Lugupidamisega

Toomas Talumaa

Hinnaregulatsiooni juht

Tel. +372 502 2082

Kassi 13

12618, Tallinn

 <https://ee.linkedin.com/company/adven-group/> LinkedIn Ι 
<https://www.instagram.com/adven_group/> Instagram Ι 
<https://www.youtube.com/channel/UCV1EAMDBJEKgU3U4PqPMhbg> YouTube

adven.ee

Experience the advantage in energy.

This e-mail is confidential and may contain legally privileged information. 
If you are not the intended recipient, please contact the sender and delete 
the e-mail from your system without producing, distributing or retaining 
copies thereof. Thank you.
​E-mail is susceptible to data corruption, interception, tampering, 
unauthorised amendment and viruses. We only send and receive e-mails on the 
basis that we are not liable for any such corruption, interception, 
tampering, amendment or viruses or any consequence thereof.
The manner in which your personal data is processed, its purposes and 
retention times are described in our Privacy Notices which are available on 
our website www.adven.com.